Ako imate poteškoća s obradom plaćanja na našoj stranici, predlažemo da provjerite sljedeće:
-
Je li vaša kartica valjana za online kupovinu?
-
Jeste li imali stabilnu internetsku vezu tijekom procesa plaćanja?
-
Jeste li ispravno unijeli podatke o kartici?
-
Imate li dovoljno sredstava na računu?
-
Dozvoljava li vaša kartica procese plaćanja u drugoj valuti?
Predlažemo da isprobate drugi preglednik ili uređaj, koristite drugu karticu ili odaberete neku drugu metodu plaćanja.
Također možete pokušati sljedeće radnje kako biste pokušali riješiti problem:
-
-
Osvježite preglednik.
-
Obrišite predmemoriju i kolačiće.
-
Koristite drugi preglednik.
-
Koristite drugi uređaj.
-
Uvijek ćete primiti poruku o pogrešci ako vaše plaćanje nije odobreno na našoj stranici, molimo pročitajte je pažljivo. Ako imate opću poruku da kontaktirate svoju banku, molimo učinite to.
Nažalost, nemamo mogućnost rješavanja pogrešaka povezanih s kreditnim karticama i to je nešto što biste trebali prijaviti svojoj banci za pomoć.